konstig...

Ja, jag känner mig konstig. vet inte varför. Jobbig känsla i magen.. måste vara för att jag är trött.. fan den är redan kvart över tolv. varför går dagarna så fort?? orkar inte med..
sen är hösten här, pissväder och mörker... gör en ännu mer deprimerad. Imorgon blir det jobb till fem och sen måste jag ut på en promenad när jag kommer hem och sen kanske träna. Måste verkligen börjar röra på mig nu för jag mår inte bra. urk. och sen vill jag ju bli av med mina kilon som är så påfrestande!

Ska gå till mammas sjukgymnast när nästa lön kommer och där tränar man inte bara utan får behandlingar också och det kan behövas då min höft är helt fuckad och har varit i två års tid.. herregud två år sedan jag fick min senaste bäcken behandling.. inte bra alltså.. att jag överlevt! .. så det längar jag till. Och då får man ju träna upp bäckenet plus att man får förbränning och så kanske jag kan få en hälsosam kropp och bli välmående. skulle vara skönt.

Nej. nu måste jag sova innan jag avlider. Hoppas veckan går fort, Tors-lörd ska spenderas hos kära Lena, ska bli så kul, länge sedan nu. Sedan på lördag blir det bio med syrran o jossan , hon följer sedan med mig o syrran hem o sover över. Men först ska man jobba jobba ;D


GODNATT! :)  // Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0