Kill me, pls..

Snälla snälla döda mig någon!! haha nej men slå mig medvetslös eller något! Jag har så jävla ont i ryggen och bäckenet.. tog en alvedon här för ett tag sedan och den hjälper inte ett enda skit.. :SS
Hate it !! .. sen ringde telefonen imorse vid halv 8, kollega sjuk igen så det var bara o gå upp och åka till jobbet.. sen blev det ju såklart persmöte för min del också så kom hem idag vid 20.45 tror jag det var :S haha ingen koll alls..

Är så trött... imorgon blir det återigen att jobba till 17.00, men denna gång från 08.30. så det blir upp med tuppen imorgon så nu ska jag försöka sova med min värk... WOOOOPPIIDUUU vad kul... not!! ... så snälla döda mig nån!

Så kan jag leva igen om en kvart 14 dagar ?? :P

GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0