Igår , idag.. vem bryr sig??

Tänkte berätta lite om igår och idag, jag har ju inte skrivit blogg sedan i torsdags.. inte haft något större lust att skriva.. men nu så.

Igår så var jag ju ledig från jobbet, så jag gick ner till centrum och tog ut pengar (större delen av Lönen, alla pengar tar ju typ slut fast man precis fått dom.. suck) och gjorde lite ärenden. Efter det så letade jag lite kläder.
Tyvärr fanns det inte mycket som föll mig i smaken och sen är det alltid så att när jag hittar något som är riktigt fint så kostar det mer än vad jag har råd med.. suck, som vanligt då. Men jag hade turen att hitta en fin blus igår för 249 kr. Hyfsat billig, för att vara på B.B Avdelningen (big and beautiful är det väl :P ) Och det bästa av allt, en topp/blus som inte är svart! Jag som klär mig i svart jämt, man kan tro att jag sörjer.. :P Mörklila och lite mönstrad, jätte fin. Kan man känna att man har lite färg i alla fall.. :) Så jag blev nöjd för det i alla fall. Sen får jag köpa kläder lite pö om pö för varje månad som går.. men det blir nog bra.

Sen gick jag till Ica, handlade lite nödvändiga saker, sen gottis och så gick jag hem. Umgicks med syrran när jag kom hem, hon är sjuk/förkyld stackarn så hon var hemma från jobbet. Så vi spelade lite yatzy och sedan värmde vi faktiskt upp för kommande bio äventyr nästa helg förhoppningsvis, då vi ska se Toy story 3 med Jossan som jag redan nämnt. SÅ vi kollade på första och andra filmen ;D Kul det och mysigt <3 Så ska det vara en fredag, lite disney mys med syrran. Det var gårdagen det.

Idag så vaknade jag 10 konstigt nog, somnade halv 3 så jag borde sovit längre. Men jag vaknade av att jag behövde gå på toa så kanske det var därför haha.. men jag hade ju faktiskt kunnat somna om men så resonerade jag att jag ville inte sova bort hela dagen.. så jag åt frulle och sedan kollade jag på Doobidoo på svt play eftersom jag glömt bort att den dragit igång igen. Sen har jag faktiskt inte gjort så mkt annat, sjungit en stund, suttit här.

men nu så fort som syrran har duschat färdigt så ska jag duscha för brorsan och hans tjej kommer snart.
Så vill gärna hinna in i duschen innan dom kommer.. sen bär det upp till lilla affären, inköpa comviq kompis som jag totalt glömde bort igår och nu har det gått ut :/ sen blir det kanske mer gottis... hey, det är ju faktiskt lördag :P

NEEEE nu får jag sluta skriva, blev en hel del. Måste lära mig att blogga varje dag!! flera gånger om dagen kanske så det slipper bli så långa inlägg!! Aja.. nu blev det som det blev. Men titta jag bara forsätter.. gah,
Hej svejs nu och hoppas alla får en underbar lördag!


Puss & kram skummbanan! /Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0