I´m inlove with sunday

Ja , jag älskar söndagar. Det är den perfekta veckodagen att ha en ursäkt att lata sig.
Sista dagen på helgen då man brukar ha haft för sig ganska mycket.. Dagen innan man ska upp o jobba igen och allt börjar om.. ja söndagen är perfekt att lata sig på. Så idag ska jag lata mig :D

Som jag berättade igår så ska jag kolla på filmer som jag fått låna av Lena. Under dagen vet jag inte ifall jag slår på G.I. JANE eller Rescue Dawn, har inte bestämt mig. Men någon av dom eller om jag helt låter bli. Får se hur jag gör. Förstnämna är en Action film, är inte så förtjust i Action men Lena sa att den var riktigt bra så jag ska ge den en chans, för vissa Action filmer är faktiskt bra, men inget jag väljer i första taget. Sen är den andra en Actionthriller.. Krigsfilm och det kan jag gilla.. brukar bli så rörd av dessa och jag är en sån som gråter till filmer :)

Men ikväll blir det helt klart att se Venom, skräck från skaparen av Scream och I know what you did last summer. Och jag älskar verkligen Scream så jag hoppas på att venom ska vara bra. Men skräck ska ses sent så det blir filmen innan jag ska sova.. :P

Innan jag tänker lata mig med att se film och njuta av att det är söndag så måste jag diska, det blir dagens ansträngning. (hahaha om man nu kan kalla det för det) och sen duscha, jag stinker! Haha.
Nej men ärligt talat, känner mig inte fräsch och då är det inte kul att vara människa.. :P


Uppdaterar säkert bloggen innan jag ska kolla på venom ikväll så vi hörs då!
/ Jessicka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0