HURRA HURRA för mor idag <3

Ja, mamma fyller 49 år idag och det har firats med sång och presenter på morgonen, tårta och fika och snart blir det väl lite mys framför tv:n också. Tror nog hon har haft en fin födelsedag. Hon är jätte glad i alla fall så det tolkar jag som om hon haft det bra ^^

Denna dag är inte bara mammas födelsedag, utan det är min sista semesterdag. Ja det stämmer, imorgon blir det jobb igen.. :/ Suck! Men så är det ju för alla, vem vill att semestern ska ta slut? Tro mig, det vill ingen!
Men som jag skrivit tidigare, man ska vara glad över att man har jobb och att man kan jobba, för det är ju faktiskt många som inte har jobb eller som inte kan arbeta. Sen så jobbar jag ju 11.30-15.00, eller 14.30 (är lite osäker :S )
hela veckan så jag behöver i alla fall inte gå upp med tuppen och inte heller åka hem från jobbet när det är mörkt ute. :P Sen vet jag inte hur mitt schema kommer se ut vidare, men det borde ju vara den tiden runt tolv som jag kommer börja då det är så att jag har kökstjänst och är i barngrupp.. och lunchen är ju inte slut föränn vid 12 tiden så. Men men ska inte spekulera i det nu, lär ju få veta i veckans slut hur det blir.

Nej nu ska jag vänta in maten genom att lira lite spel på datorn, men jag kanske skriver imorgon innan eller/och efter jobbet imorgon..


PUSS o KRAM på er! // Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0