Hurra, hurra för lillasyster idag <3

Grattis min älskade lillasyster på 19 års dagen du leve hip hip, hurra hurra hurra!!
Må du leva uti hundrade år!!
Me love you so mutch!! <3<3<3<3

Vi har ätit tårta då som jag redan skrivit med mammas morbror och hans kompis. De åkte hem här vid två tiden.. sen har jag hjälpt till och diskat då syrrans polare kommer vid 19.00 för att äta tårta. sen så ska dom ut.. då blir det bara jag och morsan hemma ikväll för brorsan har dragit till flickvännen Jessica. Så det blir mysigt med bara mig och morsan :)
Får se ifall hon o jag kollar på nån film elr nått elr ifall jag sitter här, har inte riktigt bestämt mig än. haha.

Nu ska jag fixa en sak, sen måste jag bege mig till vår lilla affär, inga cigg kvar o börjar bli rätt så röksugen och sen ska syrran ha mer läsk till kvällen :P Så vi hörs senare!

hejsvejs i lingonskogen :P // Jessy



 

 

Denna söta skickade jag till henne på fb, men tänkte jag postar den här också hihih ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0