Hemma <3

Ja, nu är man hemma igen. Jag orkade inte skriva blogg igår då jag var väldigt trött efter resan när jag kom hem.
Slängde i mig maten nästan för jag var så hungrig (hade inte ätit någon vidare mat sedan gårdagen innan) och sedan så kollade jag lite fb och sen gick jag o la mig .. somnade sent dock, men det var bara skönt att få komma i säng.

Jag har i alla fall haft det jätte kul i småland de senaste dagarna. Det var ett sådant lugn därnere som gör att man verkligen kan koppla av och det behövde jag. Här är stressen mer påtaglig, så det är mitt tips för er som behöver koppla av och komma bort och inte har så fruktansvärt mkt pengar så man kan åka på en utlandsresa.. köp en biljett via swebuss och åk längre uppåt eller neråt i landet. Men hur som helst, kommer sakna Liselotte också såklart.
Nu vet jag inte när vi ses igen, men självklart kommer jag igen. Så tack tack återigen för att jag fick komma <3

Idag så ska jag o syrran nu snart gå ner till centrum. Mamma fyller 49 år på söndag så vi tänkte köpa något till henne. Men vi sparar nog lite på krutet till nästa år då hon blir 50 ;)
Sen är det ju bara två år tills brorsan fyller 25 och då blir det partaj då också så ;D;D Okej inte för att morsan vill ha något partaj precis men hahaha det är nästa år det .. nu ska denna födelsedag bli avklarad först, så jag hoppas vi hittar något fint.

Tänkte lägga upp lite bilder här från resan, inte så många men några, resten hittar ni som är vänner med mig på facebook :) Nu vill jag önska alla en bra dag och så kanske jag skriver senare idag ;D


// Jessicka


Vi börjar med Mattias (Liselottes kille) s hund , Zero :)



Utsikt från Hennes balkong som hon delar med resten av huset :P



Här har vi fina Liselotte <3

Inte lika fina jag..


Vi :)


Japp , här sov man ;)


Stigen vid lagan (en sjö som flyter längst med vägen), där vi gick ut
med hunden. Jätte fint verkligen :)


Jag i den härliga sommar solen :)


Vi igen <3


Liselotte och Zero, verkligen en jätte söt bild på dom ^^


Liselotte fyllde även 22 år den 2/8 så då ordnade jag en tårta till henne
Och så här fin blev den.. och god också, mums ^^



hahaha i sängen poserande.. :P Det blev en hel den roliga bilder
men dessa lägger jag inte upp här haha xD Denna får det bli!

Nattpromenad med Zero, vi ser lite trötta ut xD
Vi börjar bli för gamla för att vara uppe så sent ^^


Nu undrar ni varför jag lagt upp en bild på en pinne men jag ska
berätta.. haha jag tror jag dör redan nu. Liselotte såg denna pinne
och hoppade till och skrek och högg tag i mig var på jag hoppar till
och skriker ..Jag: vad gör du... herregud du skrämmer ihjäl mig!!
Liselotte: Ahh gud vad rädd jag blev jag trodde det var en orm!
Då kan jag ju säga att gapskratt blev ett faktum haha !! SÅ KUL!!


Zero och Liselotte kramas och myser <3

Och denna bild är när vi är påväg hem från stan där, eller ja centrum
Det får avsluta mina bilder från smålandsbesöket.. och som sagt,
vill ni se mer (mina vänner) så gå in på fb.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0