Helg :D

Ja, för mig är det helg, en av mina lediga fredagar imorgon. Har sagt att jag inte kan jobba imorgon vilket jag inte kan för jag har ärenden att göra och dessutom har jag i veckan haft så ont i mitt bäcken och idag har jag känt mig rätt konstig.. vet inte ifall det är vädret eller något annat. Går förkyldningar på jobbet så men jag hoppas jag slipper det. Jag orkar inte vara sjuk mer nu så jag säger att jag helt enkelt är trött efter en tuff vecka, som det inte varit på länge. Behöver denna långhelg och det ska bli riktigt skönt. Så ifall de ringer imorgon och vill att jag ska jobba så kommer jag säga nej. Men jag har redan sagt att jag inte kan :P hur som helst :)

Det var tänkt att jag, Jossan och Syrran skulle ha gått och sett toy story 3 , men det gick inte att boka biljetter och sen har Jossan en fest som hon ska gå på. Så vi flyttar fram det till nästa vecka. Lika bra det för så trött som jag känner mig nu så behöver jag vila denna helg. Men imorgon som sagt så har jag saker att göra.
Då är det löning, alltid kul när Lön kommer :D då ska jag ner på centrum och handla lite nödvändiga saker. Sen ska jag kolla efter kläder också. Behöver verkligen nya kläder.. men jag är inte gjord av pengar så jag får ta lite månad per månad. Sen fyller jag ju år den 19/9. Presentkort på lindex/kappahl är ett tips på presenter ;D

Så det blir min dag imorgon, kanske jag går ut på en extra promenad också. SAKNAR mina promenader, var så länge sedan nu som jag gick på promenad. Men vi får väl se, det beror på vädret.

Just det ja, på söndag är det kanalens dag också som jag tänker gå på. Ja ifall syrran har lust att följa med mig förstås, jag vill inte gå själv.. trist :P hehe. men vi får se :P


Neeej nu ska jag fortsätta att titta på biggest loser. På måndag börjar den svenska versionen i tv4.
Can´t wait :D:D
Ha en bra torsdagskväll alla! // Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0