Fredag imorgon, sen födelsedagsfirande på lördag :P

Jajjamen, nu har snart denna torsdag passerat, sen återstår det en 9.00-17.00 arbetsdag och sen ska fredagen gå och sen på lördag, ja då fyller världens bästa Lillasyster år. Vems? MIN såklart, älskade Josefin <3 19 år, inte klokt vad gamla vi börjar bli!! Och idag är det en månad kvar tills man själv fyller år, den 19/9 blir man 22. Dessutom så är det val då.. urk för att behöva rösta på min födelsedag, speciellt då jag inte är särsligt intresserad av politik.. haha men men det ska man väl överleva.. men hur som helst, jag fyller inte år än.. nu är det syrrans dag på lördag först.
Ska bli mysigt, hennes polare kommer väl hit, sen kommer vår gammelmorbror(mammas morbror såklart) som även han fyller år på lördag och hälsar på från karlskoga och äter lite tårta . Så det blir trevligt :)

Önskar nästan att det var fredag nu.. men jag ska inte klaga, är ju ledig fredagar förutom fre2 i schemat, som återkommer då efter två veckor så .

Ska försöka lägga mig vid 22,22.30 idag , får se hur det går haha. Men jag skulle verkligen behöva sova, är rätt trött redan nu så jag håller tummarna :P


Har inte så mkt mer att skriva, önskar alla en god natt! Puss/ Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0