Då var man igång igen.

Ja, nu är semestern officiellt slut. Första arbetsdagen idag är avklarad, ja sedan ett par timmar sen (kl 15.00 för att vara exakt) Det har varit en lugn och skön dag, så ska det vara när man börjar arbeta igen efter semestern.
Fick mitt schema idag också och jag kan ju inget annat säga än att jag är (ursäkta mitt språk) jävligt nöjd.
11.30 börjar jag varje dag, förutom fre2 då jag jobar 09.00-17.00.. annars ser mina veckor ut såhär:

Mån:11.30-16.00 tis-11.30-17.00 ons:11.30-15.00 torsd 11.30-15.00 och två fredagar så är man LEDIG!
Dessutom så blev det 19 timmar att arbeta i veckan istället för 17, jag bara tackar och tar emot. Då har jag en timme bort från en riktig tjänst (deltid är ju på 20h/v.) Så jag säger nu att jag jobbar deltid :) Bättre än inget! ;D
Så jag kan inte klaga, man kommer ha det soft. ^^

Men nog om jobb nu, jobb återkommer ju imorgon igen och dagen efter och dagen... :P
När jag kom hem gjorde jag inte så mkt, slog på tv:n och kollade lite och sen kollade saker på datorn.
Sen har man ätit middag, suttit här igen och så för ett tag sedan duschade jag :)

Imorgon ska jag upp innan sju, för prick sju så börjar tvättstugan och jag tänkte hjälpa mamma med det.
Vad gör man inte för familjen? och för sig själv såklart :P

Jag ska ta och fortsätta att kolla på sista avsnittet av *Lotta på Liseberg*, missade början men det gör inget xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0