Crazy Fredag.

Ja, det blev det tillsammans med bästa Jossan!
Vi gjorde knäppa videos, därför blev det crazy :P Hade skit kul och det får vi göra om snart igen <3

Min mens har fortfarande inte kommit, alltså jag tror jag blir galen snart!
Okej , aldrig kul att ha mens men jag måste ju säga att det är skit jobbigt då den är såhär pass försenad.
Galen blir jag, galen! (Vet att jag inte är gravid så det kan jag utesluta, garanterat haha.., det stora O you know) :P
Men men den kommer väl.. måste den ju göra.. annars vet jag inte vad jag ska göra :S

GALET varmt är det också, jag dör!! Smällter snart alltså bokstavligt talat! Kan inte vintern och kylan komma? pls?
Är så trött på värmen och solen nu så jag .. GAH!
Ikväll vet jag inte vad som händer, ska väl fortsätta smällta i värmen och bara softa antar jag.

Vi får se helt enkelt, men förtillfället så säger jag Tjingeling o på återseende!

// Jessy

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är du med, gumman! <3

2010-08-14 @ 22:31:00
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0