Trevlig valborg :D

Godmorgon!

haha, ja det var då länge sedan som man började med att skriva god morgon, brukar oftast inte skriva min blogg på morgonen eftersom jag ska iväg till jobbet och allt men det var såhär att jag kom på en sak i sista sekund som var jobbrelaterat som jag var tvungen att kolla, men nu är det fixat och jag ska alldelesstraxt iväg o borsta tänderna och håret (har hört att det kan vara frächt) sedan så bär det iväg.. sista fredagen.. alltså det kommer kännas så konstigt, skönt men ja konstigt. ja ja kan inte sitta o pladdra om det nu hehe. Jag trodde inte jag skulle skriva något idag men det gjorde jag ju (kommer säkert skriva blogg senare idag också så.)
Önskade alla en trevlig valborg igår , men då kan jag ju göra det idag också så trevlig valborg på er!

Så håller vi tummarna på att vädret håller sig fint och att det inte regnar eller hur?
I alla fall när väl brasorna runt om i landet ska tändas, då kan det vara bra med uppehåll ;)
Puss/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0