Storstädning av rummet.

God eftermiddag alla bloggare/läsare därute i vårt avlånga land!

Ja, då har man varit nyttig idag då och stortstädat hela rummet. Dammsugit och putsat, dammat av och torkat, möblerat om prydnadssaker och slängt o rensat det man inte vill ha kvar och det som ska packas undan.
Det enda som jag väntar på är att blommorna som jag sköljt av ska torka så jag kan ställa dom på fönsterbläcket.
AAHH allt så ni anar inte vad skönt det är att man äntligen har fått städningen avklarad! Har tänkt göra det ett bra tag nu men har inte orkat då man varit trött efter jobbet och man bara har varit allmänt lat. Men nu är det gjort och man får ju verkligen en sån skön känsla efteråt, nästan en av de bästa.. fint o rent o ahh man bara njuter!!

Men en sak som man varit förbannad på under dagen är att det har.. kan ni gissa? Jo .. SNÖAT! fan, de hade rätt på vädret! orkar inte med mer snö nu! :( men som det ser ut så smällter det ganska rijält nu så det är bara hoppas hoppas att det fina vårvädret som varit nu under påsken kommer tillbaka!! *hoppas hoppas*

Ja nej nu väntar en kväll med att bara ta det lugnt för imorgon så börjar man jobba igen..
Hoppas alla får en bra måndagskväll (söndag). kanske skriver senare men det är ifall jag har något att skriva det ^^

Puss sålänge i alla fall! /Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0