Skärtorsdag, vi ses väl på blåkulla va ?! :P

Hejsan!

Ja då var det helg igen då, men ingen vilken helg som helst, nej utan Påskhelg..
dvs 4 dagar ledigt= Långhelg=SKÖNT! :D:D För er som fortfarande pluggar och bor i sthlm så är det ju påsklov (tror de flesta har, i alla fall du kära lillasyster om du nu läser detta) är lite avis på er faktiskt, fast ifs man har redan haft sina lov så det blir ju rättvist i längden så jag ska väl inte vara avis egentligen.. elr ? ;D

Hur som helst 4 dagar ledighet räcker gott o väl för mig , speciellt som det blir en till vecka då man "bara" har fyra arbetsdagar så jag ska inte klaga ;)
Så vad händer ikväll då? har jobbat hela dagen så är rätt så trött så det blir väl bara att ta det lugnt.
Sen när man nu väl skaffat router så har man ju internet på sitt wii så jag ska väl ev spela lite mariokart med spelare över hela världen, det var faktiskt kul, eller så blir det väl lite Zelda twillight princess.. haha spelat det tusen gånger, tröttnar aldrig.. typ ett av de bästa spelen jag spelat så :P hehe men som sagt får se...
Sen blir det väl bara att sitta här o titta runt o prata med trevliga människor (: hahaha okej just för tillfället så pratar man enbart med syrran via msn, hon är ju såklart trevlig men vf hon är ju min syrra xD

och så tänkte jag ju såklart runt ja 20 åka till blåkulla också så vi ses väl där ?
hehe.

Med det så vill jag önska alla därute en riktigt glad o skön påsk! Skriver igen snart!


Puss/Jessicka 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0