Sista heltidsdagen :`( och valborg imorgon :)

HELLU!
Ja då är snart även denna torsdag till ända. Dagarna går så fort, som jag redan sagt tror jag flera gånger haha men i alla fall man hänger inte med. Aja, idag har det i alla fall varit en helt okej dag. Underbart väder i alla fall på eftermiddagen alltså det var ju värsta sommarvädret, men sedan så nu på kvällen så har det regnat... så vi får väl se hur det blir imorgon då det är valborg. Dessutom så är det min "sista" fredag som jag jobbar och min sista heltidsdag. Sen vet man ju inte hur det kommer se ut framöver men det blir nog som jag skrev igår må-tors jag jobbar och sen så är det ju så att jag kan jobba över ifall det behövs o så satt hehe det går ingen nöd på mig =)
Då kan jag äntligen få energi till att gå ut och gå och fortsätta med att gå ner i vikt.. har ju förlorat 9 kg och nu har det stått stilla på det och så har jag gått upp och ner mellan 1-2 kg hela tiden så ja 7-9 kg har jag gått ner så men ja det är en heeeeeel deeeel kvar så nu gäller det Jessicka att skärpa dig och fortsätta vara så duktig som du varit! ;D
Jag vet att jag kan och jag vet vad jag vill så komigen! (hahaha lite pep talk till sig själv är väl inte helt fel va?)

Hehehe men i alla fall, imorgon är det valborg. Då ska jag och min kära mamma gå ner till ekbacken och kolla på när kören sjunger och sedan såklart kolla när dom eldar brasan :D Ska bli så mysigt. Hoppas även att min digitalkamera kommer imorgon för då kan jag kanske ta lite fina bilder på brasan och på annat ;) Sedan så har jag köpt glass och hallon som vi ska mumsa på till efterrätt imorgon så det blir mysigt. Sedan så blir det väl kanske inte så mycket mer, bara ha en mysig hemmakväll :) För på lördag kommer Jossan hit till mig och så kommer även syrran o hälsar på :)
Så den här helgen blir det fart och fläng igen :) men det är bara kul så :D

Nej nu har jag väl inte så mkt mer att dela med mig av idag så nu tackar jag för mig! / Puss Jessicka

Om jag nu inte skriver imorgon så vill jag passa på att önska alla en trevlig valborg <3

Kommentarer
Postat av: Diddi

Vi kan pepptalka varandra gumman! Jag håller på och försöker få ner min vikt jag med, än har jag lyckats med 10 kg sen februari och mer ska det ner innan jag ger upp har jag bestämt mig för.

Kan vi inte försöka ses en gång i månaden (minst för o ta igen lite tid som vi missat) och ta en promenad och bara umgås, snacka osv? Typ som möte sins emellan och snacka om hur det går med viktminskningen (om vi vill), peppa varandra och ja allt möjligt så som vi brukar göra då vi ses eller pratas vid?

Jag tror nog du klarar det galant även om jag inte peppar dig..men lite pepptalk från andra gör ju ändå mycket :-)

Mina tummar/fingrar är korsade för din skull :-)

puss o kram

2010-05-03 @ 11:46:22
URL: http://my-life-diddi82.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0