Onsdag (:

Hej!
haha orkade inte vara kreativ idag med min rubrik... inte alltid man kommer på heller vad man ska ha för någon så :P men idag är det då onsdag, har jobbat hela dagen, kom hem för en timme sedan, har suttit här.. snart väntar diskning och sedan blir det in i duschen och senare ikväll blir det greys anatomy och spela wii med brorsan :)

Jossan ringde mig här precis, inget valborgfirande, skit trist :(men du kommer på lördag i alla fall det är ju toppen det också, kommer bli skit kul :D så då blir det väl till och fira valborg hemma sittandes framför datorn eller nått.. hahaha xD jobbar ju min "sista" fredag den här veckan så kommer nog vara trött.

Just det ja, min sista fredag på jobbet för från och med nästa vecka går jag ner i tid då min kollega kommer tillbaka på heltid och då kommer jag gå ner till 15 timmar per vecka, dvs jobba 09.00-12.30 - måndag-torsdag, så då blir man ledig varje fredag. 4 dagars arbetsvecka. Det kommer faktiskt bli rätt skönt, men kommer sakna heltiden också, mest för pengarna :P men huvudsaken är att man överlever och det gör man ju alltid.. :P

Sen igår så beställde jag en digitalkamera.. det har jag velat göra väldigt länge men det har kommit upp annat emellan men nu så äntligen! Nu väntar jag bara på att den ska komma med posten.. ska bli så kul o skönt med en egen, kunna ta bilder o lägga ut o fixa o trixa med.. nice ;D

Nej som sagt nu väntar disken på mig och jag vill gärna bli färdig med den så hej då på er allihopa!
Jag lämnar er med en pic på digikameran ;D / Puss Jessicka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0