Nu är biljetterna till örebro, till kära carro, BOKADE :D


Hej hallå alla bloggare/läsare!


Ja då är det lördag igen då och jag har spenderat dagen hos min kära Jossan, sov över där igår till idag, så idag vaknade man upp i bromma, men nu är man hemma i åkersberga igen.. :D Så knäppt det känns ibland alltså.
Nej så vi vaknade runt elva tiden, gick upp käkade mkt god frukost = hennes mammas supergoda hembakade morotsbröd med ägg (MUMS MUMS!) och sedan satt vi vid datorn o så kollade vi på Childs play 2, haha got to love CHUCKY!! haha <3.. sen så åkte jag hem o har spenderat 2 timmar on the road så nu är man hemma igen sedan typ två timmar sen.. och då har jag hunnit käka, sitta här ett tag men det bästa av allt - ÄNTLIGEN BOKAT BILJETTER TILL ÖREBRO PÅ FREDAG FÖR ATT ÅKA O HÄLSA PÅ SIN KÄRA BEBJBIIE CARRO!! <3 Nu längtar jag som fan gumman, vill att det ska bli fredag, för jag vill åka nu , NU NU NU!!! HAHAHA! Saknar dig som bara den det ska du veta gumman, åh vi kommer få det såååå kul ! :D så nu får veckan gå fort! - men det gör den säkert, det brukar det göra så snart ses vi älsk, nu är det bara att räkna ner dagarna.. (kommer jag göra längst ner i bloggen nu dag för dag)

Så vad händer annars idag? Nej kommer väl bara sitta här förmodligen, kanske lira lite Zelda-oot senare, snart klarat av det så.. sen kanske kolla på någon bra film ikväll o bara chilla :)
Men lär komma med uppdatering senare kanske , vad vet jag (;

Så jag säger sålänge ha en trevlig lördag alla därute!!
Puss Jessicka

Tack Jossan för en riktigt trevlig fre-lörd, det gör vi om snart igen <3

5 dagar kvar tills jag kommer till dig gumman <3




Bild: Såhär ser man ut när man är nöjd efter biljettköp ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu är det inte många dagar var, älsk! ;D

2010-04-10 @ 20:05:15
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0