Måndagströtthet... men mina biljetter har kommit idag :D


Hejsan!

Ja så var det måndag igen då och den är snart slut också, jobbat hela dagen, slutar fem men fick gå tidigare så det var skönt, kom hem snart för en timme sedan så ^^ Dagen har varit sådär, haft så jobbigt med magen, känns som någon sitter och äter upp mig inuti.. inte så rolig känsla vill jag lova men det är nog bergis bara magkatarr som vanligt så det går väl över... men det tar mycket på energin att ha ont så dagen har ju varit som sagt sådär, jobbig o seg... men vilket fint väder det var på eftermiddagen alltså wow det bara slog till, vi höll på att svettas ihjäl!!
Men nog om det nu ..

För det jag helst av allt ville berätta är att mina biljetter till örebro kom idag :D
Nu vill man att det ska vara fredag, vilket jag har velat typ över 2 månader för det var då vi började planera att jag skulle komma eller hur var det carro gums? Redan innan säkert också men tänkte mer när man vetat att man skulle ha möjlighet.. så som det har varit för mig så har man ju inte vetat ifall man haft råd o så... men nu, nu äntligen kommer jag snart till dig!! först var det ju tänkt att jag skulle kommit till dig i gävle, men nu blev det örebro vilket är kul för jag har ju bara varit där en enda gång så nu är det kul att man får komma en till gång och det kanske blir sista då också eftersom du tar studenten i år ;) hihi.

Nej nu har det ropats att det är mat här. mammas godeligoda paj vill man ju inte missa, så jag lämnar er med lite bilder på en glad jag med mina biljetter ;) Ha en bra måndagskväll alla goa glada människor därute!
Puss jessicka

3 dagar kvar tills jag kommer till dig nu då gumman <3 (igår skrev jag fel, 4 dagar skulle det stå, blev 5, precis som det var i lördags så my bad ^^)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0