Imorgon efter jobbet bär det iväg :D

Hallå!

Jajjamen, det man har längtat efter och sett fram emot hela veckan är imorgon här : min resa till min underbara carro, plats - örebro :D vi kommer att ha det så kul tillsammans o underbart hela helgen gumman <3
Så får jag komma till gävle nästa gång så jag får hälsa på dig där, din fina mamma, bror o katterna plus kattungarna :)


Ja så ikväll nu har man packat o sen åker det sista ner i väskan imorgon.. sen organiserat lite, lagt fram de som ska ner då, ska skriva ner resetider o så... ååååh vill åka nu, nu NU!! hihih men det går fort imorgon, så innan jag vet ordet av så är jag hos dig <3 hihi. En sak bara som har gjort mig lite irriterad angående resan är att jag idag fick min redan försenade mens , så då kunde den väl ändå ha väntat tills efter helgen, men icke sa nicke :/ så man har ju mensvärk o sånt men ja ja , får väl ta tabletter.. haha det blir väl kul gumman att jag knaprar piller o blir en trött liten mensbitch heeeela helgen hahaha ;) nej då jag bara skojar, det blir nog bra =D


Förövrigt idag så har det inte hänt så mycket, jobbat för fullt sen så kom man hem såklart.. är helt slut, men det är väl bra det för jag ska typ upp med tuppen imorgon , haha börjar halv 8 så det blir väl till att gå upp vid 5 tiden tror jag, för sen har jag ju rullväskan med mig imorgon också så då måste man väl gå åtminstone 5-10 min tidigare än vad jag brukar så. hehe men det är det vääärt verkligen !

Nej nu så ska jag ta mig en liten ciggis och sedan spela lite spel på msn med lillsyrran o sen sova så men jag kanske skriver blogg i helgen , annars skriver jag ett litet inlägg på söndag kväll när jag kommit hem ifall jag orkar. så nu lämnar jag er med lite bilder , tudelu !
Puss/Jessicka








JIPPIE, HERE I COME BABY <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Yey! ;D Nu är det inte att räkna dagar längre, utan timmar! Lite mensvärk har inte dödat nån, slänger i dig lite piller jag med, haha! Looove you!

2010-04-15 @ 21:41:54
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0