Helgen har varit underbar <3

God kväll alla bloggare/läsare därute!

Ja då var man hemma igen då efter en helt underbar helg i Örebro hos sin underbaraste carro<3
Alltså ni anar inte vad jag inte ville åka hem idag.. urk.. men som allt har så har även denna helg fått sitt slut!
Det har varit jätte kul, vi har mysigt tillsammans med film o gott, tacokväll i fredags, äventyr till svampen ( Örebros vattentorn, nordens största var det väl det var va carro?) - verkligen häftigt o skit kul, ska lägga ut bilderna därifrån när jag väl får dom av carro på torsd/fre när hon är hemma i gävle(snabbare internet där).. efter det begav vi oss hem, kollade på twillight (som jag absoult inte hade tänkt se men nu är det gjort och det är jag glad för, den var riktigt bra.. sen lagade vi middag (kyckling och pasta) och sedan kolla vi på new moon(även den bra, snäppet bättre än första filmen om jag måste välja).. idag tog vi det bara lugnt, kollade på änglagård innan vi skulle åka till mitt tåg, hann inte se klart hela men får göra det nån dag, riktigt bra svensk film.

Så ja min helg har varit riktigt rolig o underbar... jag har ont i mina magmuskler efter allt skratt, får alltid det när jag har varit med carro, för vi har alltid det så roligt o jag njuter verkligen av ditt sällskap så jag hoppas vi ses snart igen, ska försöka komma så fort jag får råd o möjlighet <3 älskar dig gumman!
hihihi.

Nu ska man väl kolla runt lite till och sedan blir det till o sova, seg som fan och så är det upp igen o jobba.. suck.
Hoppas ni alla har haft en lika bra o underbar helg som jag så skriver jag snart igen.
Puss/Jessicka

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, mådde jätteilla men nu är det bättre. :) Ska bli spännande att se SATC 2, speciellt nu när man såg att Adian är med!



Ja, tyvärr gör dem ju det! Men vi hade den helt loovely! <3

2010-04-19 @ 21:22:10
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Diddi

Låter som om du hade en trevlig helg gumman :-) Hade helt glömt bort att kolla om du hade börjat blogga igen efter att du lät den vara då ni inte hade någon dator. Men är kul att se att du tagit upp den igen och alltid lika roligt att läsa din blogg och se hur det är med dig och vad du gör :-)

Jag har ju flera bloggar nu..men tog den som är öppen för allmänheten här som bloggadress. Påminn mig om jag själv glömmer bort och ge dig dem, så ska du få de andra adresserna av mig.



Har ju legat sjuk i veckan så har inte kunnat göra mitt schema ännu, men ska försöka göra det i helgen så säger jag till när jag vet vilken tisdag jag slutar tidigt.

Puss och kram gumman

2010-04-23 @ 12:22:32
URL: http://my-life-diddi82.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0