helg ska alltid gå så fort... suck

hej!
mmm nu är helgen slut, känns skit jobbigt att den är slut , har ingen lust att jobba imorgon och det kan bero på att jag inte känner mig riktigt kry... haft ont i halsen som nu gått över till att vara magvärk... vette tusan varför men så är det nu i alla fall... hoppas verkligen att det känns bättre imorgon så man orkar jobba..
vill också inte bli sjuk då jag på tisdag ska på ABC kurs och den har jag sett fram emot hur länge som helst!
(fast lite nervöst är det ju eftersom det är en riktigt viktig kurs och sen desutom då man är aldeles själv o kommer bergis inte att känna någon, men då kanske man kan få lära känna :) skojigt ;D

I alla fall, den här helgen har varit rolig alla fall, som jag skrev igår så sov jag ju över hos jossan fre-lör, sen så igår när jag väl kom hem så spelade jag tvspel(stor chock, eller inte!!) och så laddade jag ner childs play 3 och såg den sedan så har jag idag sett childsplay 4, aka : Bride of chucky.. sedan så var jag o morsan o handlade , så fick man sig en promenad så det var ju nice det :D

Nej nu måste jag verkligen försöka sova så jag orkar imorgon. Håll tummarna för att jag inte blir sämre i magen! :)

Så god natt nu alla söta små trott därute i vårat avlånga land Sverige :P Puss/Jessicka


5 dagar kvar tills jag kommer till dig min kära carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0