en vecka senare..

Hej!

Oj, ja den här veckan har det varit full rulle så jag har inte haft någon som helst energi att skriva blogg..
Visst kanske inte har gjort så mycket som det kanske låter men jobbat mycket och sen nu i helgen har man varit barnvakt :) Var hos min kära vän Lena o passade hennes son tillsammans med en annan kompis till henne som också heter Lena. Det har varit riktigt kul o mysigt men ja jag är bra trött. kommer sova riktigt gott och kommer nog inte ha någon större lust att gå upp imorgon.. jobbar 8-17 så det ser man inte fram emot så mkt.
Okej jag älskar mitt jobb men fan att helgerna alltid ska gå så fort, man hinner ju inte med!

Hur som helst så har det i alla fall varit skit kul i helgen och fan lena så mkt som vi skrattade igår alltså, hahaha det var riktigt riktigt kul!! (du vet vad jag snackar om, haha)

Så idag har man då som sagt också varit barnvakt, sedan så umgåtts lite och så kom man hem, åt middag, tittade på wipeout och så duschade jag lite grann, nu så sitter man här och känner att ögonlocken börjar bli ganska tunga så jag ska faktiskt nanna kudden nu tror jag... det är ju faktiskt en dag imorgon också o den börjar om 6 timmar o 40 min så hehehe.. (sover alldeles förlite.. haha jag skyller det på datorn)

Så sov så gott alla söta därute, dröm söta drömmar! /Puss Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0