Det blev film mys (:

Hej igen!
Ja tänka sig , två blogginlägg på samma dag, eller ja det har ju slagit om till ett nytt dygn för en timme sedan men jag som ännu inte somnat blir det ju som samma dag.. haha strunt samma det här inlägget blir lite kortare än det förra. Kan inte sova riktigt än, måste bli riktigt trött först, har verkligen vänt på dygnet. Det blir intressant o se hur jag somnar imorgon för att sedan gå upp på tisdag för att jobba igen.. suck .. varför går tiden alltid så fort? Vill gärna vara ledig ett par dagar till, åtminstone en hel vecka.. det är väl det enda man saknar med att plugga.. loven!
Hehe men jag ska väl inte klaga, blir åtminstone bara 4 dagars arbetsvecka och det går fort.

Hur som helst det jag tänkte skriva var att det blev tv o filmmys tillsammas med min kära mamma.
Vi kollade vid 20.00 på wipe out, sedan gick vi upp till "lilla affären" och handlade lite gottis (blir absolut sista sen är det slut med onyttigheter igen) och så tittade vi på Austraila. Och det var en film värd att vänta på, tyckte den var riktigt bra! Har velat se den hur länge som helst så ja som sagt värd att vänta på. <3

Nej nu ska man väl försöka sova, imorgon ska man städa rummet för det ser verkligen ut som ett bombnedslag härinne.. hehe.. så natti natti på er alla små söta troll därute så kanske jag skriver mer imorgon.

Pussar från Jessicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0