abc kurs

Hej alla!

idag blir det bara ett kort inlägg då jag hela dagen varit på ABC-olycksfallskurs.
Ville bara säga att det har varit riktigt kul, läskigt, lärorikt och nyttigt att få gå denna kurs som först och främst var inriktad på barn o ungdomar då det är den folkgruppen som jag o de andra kursdeltagarna jobbar med.
Detta borde man få göra kanske var 3-4 år tycker jag så man får uppdatera sig.. så men idag har man fått lära sig saker man redan visste, det man inte visste, som man trodde man visste men visade sig inte vara så längre och sedan få lära sig helt nya saker ;D och många trevliga personer som var där så tack för en bra dag och så får vi hoppas att ingen av oss behöver använda oss av det vi lärde oss eller hur ? =)

Nej nu blir det inte så mycket mer.. ska kolla på cougar town som precis börjat, sen så blir det nanna kudde.
Så sov så gott sen alla därute! Puss Jessicka

2 dagar kvar tills jag kommer till dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0