trött efter jobbet.

OBS. Detta skrevs för typ 1 timme sedan för bloggen ville inte sparas så ni vet XD


Hej!


Nu var det ett tag sedan jag skrev bloggen igen, det är för att jag inte hinner ha datan så länge nu förtiden för brorsan sitter inne ganska ofta på internet så det kan bli lite svårt. Plus att jag jobbar nu den här veckan ons-fre, nästa ons-to, och veckan efter på onsdagen. Vet inte om det kommer andra jobb men än sålänge ser det ut så och dessutom så ska jag kanske täcka ens heltid under vecka 8, ja om jag nu inte blir sjuk eller om något annat inträffar, det vet man ju aldrig men premilinärt (okej jag orkar inte kolla upp hur det stavas) .

Var på ett nytt ställe idag där jag ska jobba nu framöver då da. Jätte mysig liten förskola som också tillhör täby västra förskolor, jätte trevlig personal och jätte gulliga barn så jag ser fram emot de här veckorna jag är där.
Kul att få tjäna lite pengar, få mer erfarenhet och få slippa gå hemma och ha det trist.
Visst nu är jag lite trött i kroppen som man lätt blir av att jobba på förskola ,
( speciellt om man har problem med rygg/bäcken som jag har)

Men jag är super glad över att jag får de här chanserna och de verkar ju tycka om mig eftersom jag fortsätter att få jobb. Tänk att första dagen bli erbjuden att täcka för en heltid, inte illa.
Jag är fortfarande i chocktillstånd att det har gått så enkelt. (= De måste antingen gilla mig som sagt eller så är det helt enkelt desperata av vikarier :P Jag hoppas på det första alternativet hihi.

Hehe satt så är det. Började idag då , det var kul, jobbade från halv 10 till halv 2, så 4 timmar var helt okej, imorgon jobbar jag bara till 12.30 så det ska bli skönt faktiskt . Ska eventuellt till Fredrik men vi ska göra något till helgen är det tänkt så jag får se hur jag känner imorgon för jag jobbar nämligen till halv fem på fredag (:

Igår träffade jag Lena, hon var jättesnäll och följde med mig och kollade vart förskolan låg någonstans eftersom jag aldrig varit där. Det gick jätte bra efter ett tag hittade vi den. När vi hade hittat förskolan så åkte vi till täby centrum och gick runt och kollade lite. Finns jättemycket rea just nu på kläder och annat och jag hittade ett par jeans för 98 spänn!! Så jag kunde ju inte låta bli att köpa ett par, speciellt som jag inte har några byxor att ta på mig, hahaha .. alla har blivit hål i eller så kommer jag inte i dom, hahaha ... kommer bättre tider :P
Men hur som helst, sedan tog vi varsin smörgås på fik och sedan åkte var och en till sitt, TACK FÖR EN JÄTTE ROLIG DAG GUMMAN, HADE SKIT KUL, SOM JAG ALLTID HAR MED DIG ;)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, ska alldeles straxt kolla på dubbat som går på svt, den är faktisk rätt kul, sen får jag se ifall jag kollar på fråga olle men jag tror nog jag vill sitta här då inte brorsan är hemma (=
Men jag får se, hehe . Ska ju upp tidigt imorgon också satt det är väl bra att gå och lägga sig i vettig tid.
Igårnatt sov jag bara 4 timmar för jag var nervig inför idag så , ganska förståligt men så är det satt jag är ju rätt trött och behöver sömn :P haha. Nej nu bara skriver jag som en tok så nu ska jag sluta (:

Ha en forsatt trevlig onsdagskväll/natt så skriver jag igen så snart jag kan.

HEJSVEJS!
/Jessicka

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 22:42:54
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0