Tråk och frågor.

Hej!

M
mm allt är tråkigt som vanligt förutom att jag pratar med mina kära flickor Lena & Carro på msn <3
Sedan har man spelat lite onlinespel tillsammans med Lena , det har varit kul :D
Och duschat som är typ mer av ett måste men jaja. Nu har jag kopierat frågor av carro för jag tycker sånna är så roliga från hennes sida, så jag har lite att göra. Hon har ett om hennes 2007 så jag tänkte , vad F - jag kan ju också göra den xD Så Enoy!

Jessickas 2007

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Sökte jobb och jobbat som vikarie.

Dog någon i din närhet?
Nej som tur är!

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?

Oj inget speciellt datum men jag har måånga minnen <3

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ingen speciell.

Blev du kär under 2007?
Nope.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Utan alla problem !

Höll du några av dina nyårslöften?

Nej för jag ger aldrig några för jag vet att de kommer brytas :P

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej , men bebisar kommer =)

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Ja, ett jobb.

Vad var din största framgång 2007?
Att jag fick något bättre självförtroende/självkänsla och har fått en fot ut i arbetslivet.

Största misstaget?
Säkert något men inget större tror jag :S

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja det har jag.


Vad spenderade du mest pengar på?

Hyra, mat och allt tråk.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja att jag lyckades gå ner i vikt , tränade och verkligen kom igång med det.
(men sedan gick det ju åt helvette men nu ska jag upp på hästen igen)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag brukar oftast vara ledsen, såklart att det har varit jobbigt 07 med men om man jämför med andra
saker som jag har varit med om så har jag väl varit mer gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
tagit bättre insiativ och klarat av att hålla vikten/gå ner ännu mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit rädd för att inte lyckas för det gör ju att man misslyckas.

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min familj hemma i berga.

Hur många förhållanden hade du?
inget.

Favoritprogram på tv?
Under 07 måste jag säga greys anatomy.

Bästa boken du läste i år?
Utan skuld av charline smith.
(om att hon blivit våldtagen och hennes kamp mot rättigheter i sydafrika när det gäller aids.)

Största musikaliska upptäckten?

Tycker det har varit lite dåligt med bra nykomlingar men jag måste säga att jag diggar verkligen
ohlaura och deras låt relese me.

Något du önskade dig och fick?
Japp :D

Något du önskade dig men inte fick?
Självklart finns det ju alltid.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

haha jag är alltid typ lodis så xD

Vad fick dig att må bra?
Mycket faktiskt, kan inte säga något speciellt.

Årets sötaste?
Lena & Carro.

Årets hetaste?

Många :O

Årets största kärlek?
Musiken som alla år <3

Årets besvikelse?
Att potc 3 inte var så bra som jag hoppats på.

Årets bästa?
När jag tog studenten, fan vad härligt det var <3

Årets snällaste?

Många men jag nämner Fredrik och han vet varför :D

Årets bästa film?
Det har kommit många nya som är bra men jag har inte sett alla men av dom jag sett så är det
nog simpsons filmen i den genren och så Harry potter och fenixorden.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen speciell faktiskt.

Årets elakaste?
Det är nog jag själv tyvärr.

Årets roligaste händelse?
När jag hälsade På Carro i både örebro och gävle <3
Och kören tillsammans med mamma & Fredrik :D
OCH MÅNGA MÅNGA FLER, speciellt tillsammans med min Kära Lena och allt man gjort med syrran <3


Hehehe så xD
Hoppas morgondagen har lite mer intressant att berätta.

CHIAO!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0