tisdag.



Hej !

M
mm nu är det tisdag igen och ännu en strålande dag med vackert väder och mycket att göra..
INTE! Nu har det blivit sådär tråkigt igen. men det förändras väl så småningom.

Jag skulle egentligen ha åkt till stan idag för att träffa Diana men det blev inställt för hon har FÅTT ETT JOBB :D
GRATTIS IGEN GUMMAN, ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL (L) hoppas vi hinner ses till helgen !
hehe så jag har ingen aning vad jag ska göra idag, om jag pallar ska jag fixa rummet och kanske försöka klara av det jobbiga eldtemplet i spelet Zelda- Ocarina of time, fast jag får se..
Skulle nog hjälpa mamma också med att plocka ner lite från granen, julen är ju slut nu.. eller ja 20 dag knut men våran gran börjar bli lite vissen så :P

Hehe ja så jag har inte så mycket mer att skriva, tyvärr men jag upptaderar när det kommer något mer att skriva.
Oh just ja en ändring på det jag skrev förut. Blev aldrig kryssning med Fredrik för båten blev inställd, men vi åkte och åt på kinaresturang istället i norrtälje och hade det jätte trevlig :D:D:D Så tack för den kvällen Fredrik (L)
(Ops märkte att jag redan skrivit dethär hehe men för alla som missade då xD )

Bye bye!

/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0