nej nu igen..

hej


N
ee nu har jag missat att skriva blogg igen :/
Vad är det med mig ? haha jaja man har ju ändå inget intressant att skriva så det gör väl inget.
Förra veckan var det mycket som hände. tror jag skrev förra måndagen här men minns inte.
så lite upptaderingar tänkte jag nu. Träffade min kära bästis Lena som planerat på tisdagen, det var jätte kul att ses igen <3 vi gjorde inget speciellt, gick runt och kollade och satt och pratade plus fikade hos hennes farmor (:
Men huvudsaken var att vi träffades tycker jag <3

Sedan så har jag varit och träffat Diana, var hos henne i torsdags . Vi gick på en promenad till willys och handlade och så när vi kom hem till henne så spelade vi spel tills Raul kom hem och då fixade de middag och så åt jag hos dom och vi pratade om allt möjligt och hade jätte kul. Raul brukar berätta historier om vad han gjorde för bus på hans gamla jobb och jävlar vad kul det är , skrattade så mycket tills jag fick träningsvärk i magen.
Diana lägger till saker också så man får ingen paus mellan skrattattackerna!! haha jag har sååå roligt med er :D:D

I fredags bar det av till min flöhr, sov över där från fre-sön. Vi hade mysigt!! Hyrde Ciao Bella ( okej den filmen sög tycker jag) men det var i alla fall något att se, sedan så har vi flummat runt, kollat yttligare på film ( Adam och Eva med Björn kellman, som var en betydligt bättre film) , tagit bilder , ätit gott gott ( Fruktsallad & VOFFLOR ) och det bästa av allt så har vi skrivit en barnbok :D SKit kul och den är bra tycker vi :D
Den heter och handlar om Räven och Apan på tivoli :D haha fett kul :D

Så jag har haft en riktigt rolig vecka fast idag är jag helt slut plus att min mens har kommit (IGEN)
Blir skit irriterad för jag har redan haft min mens nu i januari, typ för två veckor sen så jag är inte särsligt glad.
men men livet rullar på ;D

Nu avslutar jag med att ni får ha en jätte bra måndag :D Idag är det guldbaggegalan som gäller för mig :D
Sen vet jag inte vad som händer, men ja hehe ha det bra!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0