jobb .. ont som fan... skit.. helvette...

HEJ och god kväll!

Mmmm
så känns det verkligen ..
Fast jag är jätte glad över att jag fått jobba idag i alla fall, det är jag alltid när jag får jobba :)
Men att jag har ont i ryggen är ju inte så bra, men jag kan i alla fall koppla bort smärtan när jag jobbar och det är det viktigaste för jag kommer alltid ha ont och plågas av att mitt bäcken värker och blir snett eftersom jag har bäckendysfunktion (överrörlighet i bäckenet) och det är croniskt och kommer inte försvinna..

Ska i alla fall till min kiropraktor på onsdag morgon och fixa till det så gu vad skönt det kommer kännas efter det alltså! sen vet jag inte vad som händer på onsdag efter det , får se om de ringer om jobb så får jag åka dit efter jag har varit hos LB.

Men nu kommer det vara tisdag imorgon och då ska jag först till helvettet..
Men SEN SKA JAG TRÄFFA MIN KÄRA BÄSTIS LENA :D:D:D:D:D(L)(L)(L)
<3 kommer bli såååå kul för jag har längtar såååå jävla mycket efter dig gumman<3
Vet inte vad vi ska hitta på men det spelar ingen roll för vi har alltid lika kul ialla fall, så morgondagen längtar jag till pga det men inte för det andra, har ÅNGEST! men men , sånt är livet.

Nej nu orkar jag inte skriva mer , ha en bra måndagsnatt nu alla , sov så gott och dröm sött!

OVER AND OUT!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0