jag är så ledsen..

Jag hatar att jag ska känna såhär.. jag orkar inte.
jag känner såhär säkert för att mina hormoner är helt åt skogen men jag känner att jag har förlorat det jag än gång haft.. det är förlust för mig...
Även om ingen förstår det så är det en förlust för mig...

Jag önskar att jag kan vara stark nog , men jag kan inte , jag klarar det inte.
Jag är en svag människa och jag känner mig så jävla värdelös.. mitt liv går åt helvette och jag vet inte vart jag ska ta vägen..

tack alla underbara som finns runt omkring mig för utan er att jag tagit livet av mig för längesedan..

Skriver av mig känslorna och så får jag väl sitta här och böla tills allting går bättre.
SKönt att få skriva av sig och dela med sig lite av sina känslor för människor.
jaja nu ska jag inte blotta mig mer..

Kan inte sova men ska försöka nu , god natt alla.
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0