hemma igen :D

hej!

J
app nu är man hemma från småland (:
Kom hem igår vid halv 3 tiden. Firade nyår med Liselotte, hennes pojkvän Marcus , Liselottes moster Laila och två av deras vänner (: Det var trevligt och de andra dagarna har varit roliga :D Tack för veckan Alla , speciellt L + M :D

Men det är alltid bäst hemma, det är verkligen skönt att vara hemma igen :D
Idag var det tänkt att jag och Fredrik skulle ha åkt på dagskryssning men tyvärr så är båten inställd pga vädret.
Det är synd men ändå bra för jag vet inte om jag hade pallat det idag alltså. har ont i ryggen och allt så och är trött efter veckan, men vi ska i allafall träffas i norrtälje och så bjuder han mig på middag istället (:
Så det blir trevlig.

Vet inte så mycket mer vad jag ska skriva, orkar inte skriva om veckan faktiskt .

Ha en trevlig helg alla i alla fall !
/J
essicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0