Grattis Fredrik 20 år :D



God Fredagskväll bloggare/bloggläsare/vänner osv.

H
oppas alla har haft en riktigt bra dag ?
Min var väl sådär under dagen men sedan på eftermiddagen åkte jag och firade min kära vän Fredrik :D
Det var riktigt trevlig och roligt så tack för kvällen :D Och Grattis på 20 års dagen yttligare en gång (L)

Jaha så nu sitter man här efter att ha pratat med Diana i telefonen.
Vi beslutade oss för att ses på söndag istället för de hade andra planer imorgon , men det gör inte mig någonting för då kan jag vila imorgon för jag har så jävla ont i min rygg/bäckenet :S måste boka tid nästa vecka hos Lars B ( min kiropraktor) så jag blir bättre nån gång. Men det ordnar sig väl , fast jag har en ganska uppbokad vecka.
Ska på två möten och sedan så ska jag träffa min kära bästis Lena :D
(Vilket kommer bli riktigt kul , har saknat henne)

Annars har man inte planerat något för helgen eller nästa vecka, men man vet ju aldrig.
Fredrik frågade mig ifall jag ville följa med på kareoke ( okej vet inte hur det stavas och jag är för trött för det så säg inget för jag vet) på onsdag, men jag vet inte, det skulle väl vara kul men jag vill inte sjunga då för det vågar jag inte, men det skulle vara fett kul att se alla andra sjunga :D Så jag får se, jag kanske åker på det men det beror helt på hur jag mår och vad som händer, hihi.

Fast jag måste ju säga att det känns skönt att man kommer få någonting att göra, för nu har man gått hemma och det är ju inte så kul. Men jobbsökandet fortsätter och jag lär ju träffa vänner när de kan så =)
Man överlever alltid om man vill överleva och har jag kommit såhär långt så.. och inte har man blivit deprimerad heller vilket man lätt kan bli när man bara går hemma, ledsen har jag varit såklart och mått dåligt men inte värre än så satt hihi , men som man brukar säga att situationen blir som man gör den till så :D

Så drog let´s dance igång ikväll också. Visst det är ett rätt så löjligt program enligt vissa men jag tycker faktiskt det är underhållande, tyvärr missade jag det ikväll eftersom jag var hos fredrik ( men den uppoffringen gjorde jag UTAN TVEKAN. Får se om jag ser på reprisen på söndag innan jag åker och umgås med Diana, men det gör jag eventuellt.

Nej nu ska jag snart bege mig tillbaka till mitt rum och spela Zelda, måste komma till spirit tempel !
Ha det toppen och en fortsatt bra fredagskväll nu innan den tar slut, men jag hoppas natten blir bra den med!

CHIAO!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0