Träffa Lena ^^

Hej god morgon.

I
dag ska man träffa och vara med sin bästis Lena =)
Det ska bli trevligt, slipper man sitta här hela dagen och tråka. hehe, så ja längtar tills vi ska ses.
Ska med henne till banken och sedan ska jag be henne följa med och fixa en sak , som jag inte tänker skriva här men i alla fall.

Helgen blev lyckad, jag hade roligast när jossan var här såklart , men när hon åkte så blev helgen okej.
Men jag har haft det mysigt tillsammans med mamma och resten av min familj =)
Kollade på film, spelade yatzy & kortspel.. sånt som är mysigt att spela tillsammans med någon man tycker om.
Åh och så fick jag iordning på mitt rum lite också. Hade massa saker som stod nerpackade i påsar och nu har jag fixat dom på ett eller annat sätt så det ser bättre ut och mindre stökigt i rummet , som tur är!

Så ja, det var vad som hade hänt i helgen, har inte så mycket annat intressant att berätta om det.
Nu ska jag logga in på msn och se ifall det finns någon intressant människa vaken,
vet att Lena är online och det är alltid trevligt , men kanske någon annan också =D
/Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0