Tisdag.

Hej bloggare.

I
dag ska jag åka till jossan och sova över hos henne, hon frågade mig det igår och jag har ju ändå inget bättre för mig så varför inte. Och dessutom så har hon och jag kul så hellre det än att sitta här hemma och ruttna.
Så idag kl.12.37 går min buss och sedan ska jag möta henne vid danderydssjukhus när hon slutar plugget =)

Jag hade en jätte rolig och trevlig dag igår tillsammans med Lena.
Vi fikade, kollade i centrum och sedan så följde jag med henne till banken för att hon skulle byta bank.
Sedan följde hon med mig dit jag skulle så jag fick det gjort och sedan gick vi hem till mig, fick igång min tv (är så himla glad) och sedan spelade vi lite yazty och sedan var det ju dax för henne att gå mot tåget, så jag följde henne en bit och sedan skiljdes vi åt igen :( Saknar henne varje gång vi säger hej då, vill inte att hon ska åka.. men vi träffas kanske på torsdag igen om jag har tur, vill verkligen vara med henne så mycket som det går <3

Efter det så låg jag för det mesta hela kvällen i mitt rum och kollade på tv, känns väldigt skönt att jag kom på vad det var för fel på videon, hade glömt en mycket viktig anslutning så efter det fungerade det ju. Så nu har jag äntligen en egen tv igen och ingen behöver tala om för mig vad jag får och inte får se :D

Nu ska jag avsluta min frukost (har en dålig vana med att sitta och äta frukost vid datan) och sedan ska jag logga in på msn och kolla om mina kära vänner är online. Men nu får jag önska en trevlig tisdag.
/Jessicka

Yes Christoffer gick vidare igår i idol!
Hejjar på dig grabben, du kanske inte är så mycket att kolla på,
men din röst, wow säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0