Tack för en fiin dag igår <3

Hej alla !

V
ill bara börja med att tacka alla mina underbara vänner och min underbara familj för den fiiina födelsedagen som jag hade igår. Vad kul att ni ville komma och fira min 19 års dag tillsammans med mig och äta tårta och annat gott. Och tack så mycket för alla presenter, ni hade verkligen inte behövt men jag är jätte glad över allting <3
Så tack, tack för en underbar födelsedag <3<3<3

S
å nu fortsätter jag med vardagen då, nu är man 19 och livet forsätter ja som vanligt hehe.
Idag ska jag trippa iväg till arbetsförmedlingen vid ett tiden och söka jobb, eftersom jag inte kan göra det hemifrån för jag har ingen skrivare och kan inte skriva ut de jobb jag sökt + att jag av någon konstig anledning inte kan spara mina ansökningar på min sida på arbetsförmedlingen så är jag helt enkelt tvungen att gå till arbetsförmedlingen.
Men det är nog mycket skönare att sitta där utan att bli distraherad av andra saker som tex internet - spel och att prata med vännerna. Så kan man fokusera sig mer på jobben och bara jobben så jag kan få ett jobb snart !! haha xD

Sedan när jag kommer hem så ska jag börja plocka på mitt rum ( som jag inte orkade i tisdags) Och sedan ska jag koppla i min tv antenkabel som jag fick igår , så jag kan kolla på tv i mitt rum ;D
Sen så är det ju idol ikväll kl.20.00 som man följer, slutaudisions nu ju - det får man ju inte missa.

Nej nu ska jag hinna med lite andra saker innan det är dax att ge sig iväg till arbetsförmedlingen, men jag vill önska er alla en trevlig torsdag - en trevlig dag som jag brukar göra innan jag avslutar här :D (hihihi)
Hej då!

/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0