Sööööndaaag :P

hehe hej hej!

S
ka inte göra något speciellt idag faktiskt, bara ta det lungt.
Det har inte hänt så mycket heller nu så jag har inte något att skriva.
Vet inte om jag kommer skriva något annat senare, men annars kanske jag skriver mer imorgon om det händer något speciellt.

Vad jag vet kommer hända den här veckan är att jag ska gå till arbetsförmedligen och fortsätta skriva ansökningar, sedan så ska jag vara med fredrik nån dag och med Lena en annan så jag hoppas veckan blir rolig =)
Men det blir den nog när jag får träffa dom, sedan så kommer den väl vara som alla andra dagar nu för tiden, jag sitter här och spelar i brist på annat att göra.

Just det ja, kanske ska åka med mamma upp till mormors grav idag eftersom det inte blev något av med det igår, men jag får se.. måste och jag menar att jag verkligen måste plocka upp på mitt rum idag, nu får jag fan inte skjuta mer på det ..

Men annnars är det ju söndag och det är en vilodag eller en dag full med planering och förberedelser men för mig är det väl mer som en städ och vilodag.. fast jag tar det i helt fel ordning, haha !

Jaha då får jag önska alla en trevlig söndag och hoppas ni har det bra.
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0