Så var det dax då :/

hej.

U
rk, jag har fått min mens idag, 4 dagar förtidigt än förra månaden så man är ju lite hmm idag.
Hormonerna spökar runt hörnet kan jag lova. Vaknade typ nyss med jätte konstigt humör och att saker inte blir som jag tänkt mig gör en ju ännu argare för det kan göra att jag inte kan träffa carro imorgon :(
(men det ska fan ordna sig annars kommer jag bli fullständigt jävla vansinig. Och jätte ledsen )

Men nu ska jag försöka prata om lite roligare saker fast jag är på hmm humör.
Jag hade det jätte roligt igår med Lena, vi gick och handlade fika och samtidigt så larvade vi oss och skrattade som vi alltid brukar göra. Hemma så fikade vi och pratade om massor med saker (som bara bästisar kan ;) )
och så spelade vi yatzy. Sedan så försökte hon hjälpa mig lite med mitt cv så nu har jag lite feedback och idéer på hur jag ska skriva mitt . Det blir senare idag jag skriver det.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra och vad som händer. Ska nog bara ta det lungt för jag är jätte trött, på hmm humör och ja det passar sig nog bäst om jag är isolerad hemma.
Imorgon i alla fall ska jag vara med Fredrik. Det ska bli riktigt trevligt och senare ska jag åka och träffa Carro om det nu ordnar sig med det som har gjort mig lite arg nu på morgonen, men det får det lov att göra!
Får se om Fredrik vill följa med eller om han åker hem. Men det skulle vara trevligt om han följer med =)

Nej nu ska jag äta upp min frukost och kolla mina sidor + mail. Men jag får önska alla en trevligare tisdag än min .
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0