Nu är jag här<3

JA NU ÄR JAG HÄR HOS MIN ÄLSKADE CARRO<3

Alltså gud vad vi har haft det kul! Igår skrattade vi så vi båda höll på att dö alltså!
Helt otroligt att man verkligen kan hitta en person från internet som det känns att man har känt hela livet och någon som man klickar så bra med och som man kan ha så himla kul med!
(är så glad att jag hittade dig carro och att jag har fått lära känna dig! du betyder så mycket för mig! glöm aldrig det<3)

Igår så åkte in till stan och kollade runt och carro hade ett litet ärende också.
Sedan så kom vi hem och kollade lite på tv och satt vi datorn. Sedan så lagade vi middag och garvade nästan halvt ihjäl oss, (haha ja som praktiskt taget vi gjorde hela dagen). och sedan så kollade vi på tv igen och sen blev det till att diska och efter det belönade vi oss med grönsaker med dipp och en film som heter TransAmerica, en udda men en bra film med en jätte bra huvudrollsinnehavar roll , Felicity hoffman.
(hon blev oscar nominerad för den rollen och det kan jag ju säga att hon verkligen var värd.)


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Vi har varit jätte trötta båda två , jag vaknade precis men carro sover fortfarande så jag får lov att ruska på henne snart om hon nu inte vaknar, så vi hinner med det vi har planerat.
Vad jag vet så tänkte vi åka till stan och gå runt och kolla lite, Sedan blir det nästa middagsprojekt ;)
(haha det var väldigt intressant när vi igår skulle laga middag. du vet vad jag menar carro. )

Sedan så ska vi kolla på nån skräckfilm och käka poppkorn ;)
(det är ju verkligen en classiker att äta när man kollar på skräckfilmer, men jag vill också köpa lite ostbågar när vi är i stan. blev så sugen på det igår av någon anledning.)

NEJ NU HAR DET BLIVIT DAX FÖR MIG ATT VÄCKA CARRO, MEN JAG SKRIVER KANSKE IMORGON ELLER PÅ MÅNDAG OM HUR RESTEN AV MIN VISIT HÄR HAR VARIT. / Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0