Lördagsgodis.

Hej bloggare.

J
a igår var Jossan , min kära flöhr här hos mig.
Vi hade det jätte kul , jag fick massa roliga saker från henne via bluetooth så nu är min mobil fullspeckad med roliga saker. Vi spelade in lite också för skojs skull så det var kuligt ;D haha.
Sedan så köpte vi lite gott gott och kollade på idol. Efter det så var vi så trötta så vi gjorde inte så mkt, bara pratade och sen gick vi och la oss.

Nu har hon dessvärre åkt hem, för hon ska vara med sin polare idag och bussarna går så himla dåligt här så det blev ganska tidigt :( Men då var det tänkt att jag och mamma skulle åka upp till mormors grav och plantera blommor som hon har köpt, men när vi väl gick till mammas vän som skulle låna ut sin bil till oss så var hon inte hemma.
Sånt tycker man inte om när någon har lovat att man ska få låna någonting, men vi vet ju inte om det hade hänt någonting så dom var tvungna att ha bilen.. men ialla fall. Så vi får se om vi åker upp senare idag eller om vi gör det imorgon istället via färdtjänst.

Så annars idag ska jag inte göra så mycket faktiskt. Bara ta det lungt, första helgen på två veckor nu som jag är hemma så jag måste ju få säga att det är riktigt skönt . Okej det är alltid kul att vara borta hos sina vänner , men ibland vill man faktiskt vara hemma också. Måste duscha lite senare och jag har fortfarande inte städat upp på mitt rum , som jag skulle göra i tisdags *fy mig*, så det måste jag fasiken göra också !!

Hehehe, så ja nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ha en bra lördag allihopa!
/Jessicka

Grattis min kära Lena också som ringde mig för en timme sedan och berättade att hon hade vunnit pengar på ett sånt tv program ni vet där man kan vinna pengar. Verkligen kul gumman :D Så stort STORT grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0