Livet går vidare..

Hejsan alla människor därute.
J
a, idag är det en ny dag och denna jobbiga vecka forsätter.
Det ska bli sååå skönt att få komma bort ett tag från Åkersberga!
Har haft så himla mycket att tänka på , så många beslut som ska fattas och jag hoppas bara jag har gjort de rätta.

Idag så ska jag till ett ställe som jag inte tycker ska bli så kul, men jag har inte så mycket val
(Kan tyvärr inte skriva vad det är, för det är en privat angelägenhet som jag inte vill skriva på internet)
Men jag är rätt säker på att det kommer att gå bra, men det är inte alltid kul att göra det man måste göra..

Så vad händer mer idag ?
Ska väl för det mesta bara ta det lungt, ladda inför imorgon för då kl.09.00 har jag tid med min handläggare på arbetsförmedlingen. Nu jäklar så ska jag få jobb! Okej, det är inte så lätt att få jobb i dagens samhälle men jag tänker kämpa tills jag får något att göra om dagarna och tjäna pengar så det blir bra här hemma och så jag får känna att jag lever ett liv som varje människa ska ha rätt att få göra.

Haha, idag börjar ju idol också ^^ Älskar att kolla när de ska ta ut människor på audision.
(är säker felstavat, men ni förstår nog vad jag menar, eller hur?)
Okej, det är ju inte så värst kul när de förnedrar sig själva, men lite skadeglädje måste man ju få ha, speciellt som man tänker i huvudet "Varför går den här människan och söker till idol när den personen inte ens kan sjunga?"
Fattar verkligen inte hur folk kan förudmjuka sig inför hela svenska folket. Tycker synd om dom, speciellt när de säger att deras vänner tycker att den personen sjunger bra när den inte ens gör det.
(Jag tycker faktiskt att ärlighet varar längst, okej det är inte alltid kul att såra någon, men hellre det än att ljuga)

Tänka sig va, har inget intressantare att skriva om än idol, haha nu är det nog på tiden att jag slutar skriva för idag.
Hehe, okej ni vet inte vad jag ska göra idag eftersom jag inte vill skriva det här, men önska mig lycka till! ;D
/ Jessicka

NU ÄR DET BARA 3 DAGAR TILLS JAG KOMMER TILL DIG MIN ÄLSKLINGSGUMMA <3




Kommentarer
Postat av: Diddi

Tack för din kommentar gumman. Jo är som du säger det är säkert därför han är så. Men önskar han kunde prata mera med mig om det..för inte ofta han säger någe om de sagt någe om förhållandet eller sårat honom på annat sätt. Utan han kör med: "det var bra där. nu pratar vi inte mer om det." Men sen är han konstig ändå..men jag börjar bli van o har länge misstänkt att det är pga dem inte någe jag gör eller han tycker. O jo han älskar mig det säger han dagligen o visar det för mig. ännu mera då han träffat dem. Jag bjöd hit dem sen får vi se hur det går, att jag bjuder dem är ju ett sätt att visa att jag bryr mig inte om vad de tycker o visar att jag tycker om dem oavsett vad de tycker om vårat förhållande. För jag har aldrig tyckt illa om dem, bara om deras åsikt att vilja sabba för mig o raul. puss o kram gumman
p.s finns här för dig också i vått o torrt, dygnet runt o året om. d.s

2007-09-04 @ 22:05:53
URL: http://diddi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0