Jajamen det var en dagen..

Hej hallå !

J
aha snart har hela den här tisdagen gått och imorgon så blir det firande här hemma för då fyller jag 19 år :D
Var med mamma på centrum idag och medans hon var och handlade mina presenter så gick jag och köpte det jag skulle ha till imorgon . Ska ägna min dag åt att baka tårta , en prinsesstårta ska det bli. Jag har alltid det så det är lite av en tradition. Och så ska mamma göra rörträsktårta också, den är ju så himla god. Orkar inte förklara för alla som inte vet vad det är för tårta men den är verkligen goood!! (ni som kommer imorgon får äta och se själva)

Annars idag har det inte hänt så mycket, brorsan har suttit här hela j**** dagen så jag fick roa mig så bäst jag kunde på egen hand. Har nämligen inte mått så bra idag, var tänkt att jag skulle till arbetsförmedlingen idag, men det blir på torsdag istället eftersom jag inte mådde så bra och hade lite att göra idag eftersom jag skulle till centrum och så.

Hade tänkt mig att städa rummet också idag, men det ska jag nog göra lite senare, kanske en stund efter maten och innan idol börjar , sedan så är det ju premiär också idag av Desperate housewifes så det ska bli riktigt skojj, har längtat så mycket efter serierna att dra igång och nu börjar det komma allt fler och fler. Och det allra bästa av allt är att en av mina favoritserier har premiär imorgon, på min födelsedag och allt ; GREYS ANATOMY!

H
ihihi så det är mycket att se fram emot imorgon , verkligen :D
De jag har bjudit som jag hoppas kommer och några vet jag kommer är ; Fredrik, Cicci, Lena (kanske hennes kille Thommy om han nu vill), Amanda och sedan såklart min kära familj :)
(önskar att inte carro bodde så långt bort, hade önskat att du hade kunnat varit här gumman!
Och jossan slutar så sent imorgon så hon kommer inte heller :(men vi ses ju till helgen gumman <3 )

Rebecca åker till london imorgon :( så hon kommer tyvärr inte , men jag fick träffa henne en stund igår och då fick jag presenter av henne också. (fast hon inte hade behövt) de var jätte fina, en jätte god luktande parfym och sedan ett hjärta som man kan trycka på så det blir varmt ( som en vetekudde ungefär och för att den ska bli mjuk igen så kokar man den och så kan man använda den vidare) Hon sa att det var en symbol för vad jag betyder för henne och vad hon känner för mig så det blev lite känsligt där, höll på att gråta men jag lyckades hålla mig.
tack så jätte mycket gumman och detsamma verkligen. Du vet att jag älskar dig och att du är en av världens bästa vänner! Glöm inte att jag kommer att skriva till dig och sedan så någon gång när jag har fått jobb så kommer jag och hälsa på dig ! Och du kommer ju till Sverige också på lov och sådant så det är tur det för annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Men jag vet att det kommer gå jätte bra för dig och du kommer bli något stort en vacker dag, det lovar jag . Jag tror på dig gumman!! ; go get them girl ! ;)

S
å morgondagen är något att längta till verkligen :D Haha, trodde att jag inte skulle se fram emot min födelsedag lika mycket som jag brukar. Jag fyller ju faktiskt 19, det är ju lika drygt som när man fyllde 17.. då väntade man på att bli 18 och sedan så gör man det och då är livet härligt.. men sedan så ska man få gå ett helt år till och vänta på att man blir 20. hmm, man får aldrig vara riktigt nöjd, eller hur ?! haha . Jaja, det ska i alla fall bli riktigt mysigt och jag tror att jag kommer ha en jätte bra födelsedag, som alla andra mina födelsedagar för det bästa med att fylla år är att man har en anledning att samla sina nära och kära och fika tillsammans och ha det trevligt :D

Nej nu ska jag hinna att göra lite annat framför datan innan det är dax för mat för sedan är det dax att städa lite på rummet (om jag nu verkligen orkar för nu börjar jag känna mig lite seg) och sedan blir det tv för hela slanten!
Hoppas alla har haft en bra tisdag och får en forsatt bra kväll!
/Jessicka

imorgon fyller jag år.
19/9 blir jag 19

Kommentarer
Postat av: carro

ja jag önskade verkligen jag kunde vara hos dig :( <3<3<3<3

2007-09-18 @ 19:00:02
URL: http://popprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0