Ja, Du och jag carro - tills döden skiljer oss åt<3

Jag har haft den mest fantastiska, roligaste och underbaraste helgen i mitt liv <3
Å
h jag har haft det så underbart roligt hos dig gumman så du vet inte! Älskar dig av hela mitt hjärta och jag är också så glad att vi har funnit varandra. Du är en av världens bästaste vänner och du är min underbaraste ängel och du är MIN!!! <3<3<<3<3<3<3 Tack för den här helgen älskade gullunge!
(som tur är så kommer du min carro till sthlm på onsdag så då ska jag åka och träffa dig<3)

När vi blir gamla så kommer vi sitta där i varsin gungstol och berätta massor av minnen av våran tid tillsammans och du tills vi når den åldern så har vi många mååånga år kvar att dela varandras liv av. När vi får barn ska vi åka på utflykter tillsammans med dom och vi ska ut på krogen, middagar , fira födelsedagar tillsammans ja allt <3

Idag så kommer min älskade bästa vän Lena till mig , vi ska gå till det nyöppnade lidl här i åkersberga.
(Har aldrig varit på en lidl butik så det ska bli riktigt intressant. hahaha!)
Vi ska se om de inte har något gott fika som vi kan fika på, haha. Och sen ska jag låta Lena testa på lite sega spel som jag har, haha får se om hon klara av dom  ;)

Sedan ska hon få hjälpa mig att skriva ihop mitt cv och imorgon ska jag skicka iväg jobbansökningar och ringa till byängskolan och färglådansförskola :)

Nej nu ska jag vänta på att Lena är klar med sin lunch för sedan ska vi spela onlinespel tillsammans med varandra ( haha som vi alltid brukar göra gumman )
Så nu vill jag önska alla en trevlig måndag , början på den här veckan.
/Jessicka

Caroline, söta Carro. Saknar dig redan så det är inte klokt!
Kan inte du kidnappa mig som vi pratade om igår ?!
Vill aldrig förlora dig , du finns i mitt hjärta nu och förevigt.
Du & jag carro - tills döden skiljer oss åt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0