Imorgon bär det av till min bejb <3

Hej hallå!

J
a, imorgon bär det av till örebro för att hälsa på min kära Carro :)
Jag ser fram emot det jättemycket, har längtat hela vecka på att det ska bli fredag och imorgon så är det dax.
Härligt ska det bli att få komma hemifrån lite faktiskt, det var ett bra tag sedan man åkte långt hemifrån.
(var med Lena i dalarna någon gång i april så det var ett tag sedan man var borta hemifrån som sagt.)

Idag så ska jag börja snickra på mitt cv, har precis kollat runt på olika barnskötarjobb som jag skulle kunna tänka mig att söka, så det är ju jätte bra det. Har suttit här och försökt att vakna till. Är jätte trött och förstår inte riktigt varför för jag tycker att jag har sovit bra och länge också satt. Längre än vanligt. Men det var väl lite spänningar som gick över från igår. Träffade ju min handläggare på arbetsförmedligen för första gången. Men det gick jätte bra, han är en vettig människa som gav mig bra råd. Han är seriös men har samtidigt ett sinne för humor och är en väldigt avslappnad person och det är vad jag behöver som stöd just nu, allt har varit så stressigt nu så det känns jätte bra.

Tittade in en stund på Lenas jobb igår också. Hon brukar inte ha så mycket att göra när det inte kommer någon lasbilsförare som ska få sitt lass med sand vägt och betalt så då undrade hon om jag nu inte ville komma och umgås med henne ett tag , så det gjorde jag . Det var riktigt mysigt, vi spelade spel mot varandra och skrattade och hade kul. På måndag kommer hon hem till mig, så det ska bli jätte trevligt. Fika och så, hon ska få testa att spela några sega spel också och se om hon kanske klarar dom bättre än vad jag gör.
(och så kanske hon kan hjälpa mig med mitt cv, det är så svårt att skriva om sig själv, måste få lite feedback.)

Idag förövrigt så skulle jag träffa Fredrik men nu har jag inte hört något från honom så jag vet inte, ska försöka få tag på honom om ett tag. Han ska ifs på kryssning och kanske har mycket att planera, men det var han som föreslog att vi skulle ses idag så jag antar att vi ska träffas ett tag i alla fall.

Och så senare så ska jag packa så jag har allting klart, mitt tåg går ju redan vid 11.06 imorgon så jag vill ha allting förberett så jag kan åka så jag är inne där vid kanske en kvart, tjugo minuter innan det är dax för avgång.
Är lite nervös för bagage och hur man ska visa biljetten etc, men jag lär ju fixa det enkelt när jag väl sitter på tåget, det är ju första gången jag åker med ett sådant tåg så det är okej att vara lite ängslig.. haha xD

Så ja, det var väl allt "intressant" som jag hade att skriva idag. Får se om jag nu skriver nerifrån Carro om jag får låna hennes dator eller om jag skriver igen på söndag när jag kommer hem. (okej det beror helt på för jag kommer komma hem ganska sent , men annars skriver jag på måndag.)
Men jag hinner nog att skriva några rader imorgon innan jag åker mot stan.

Då vill jag bara önska alla en mycket trevlig torsdag :)
/Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0