Imorgon är det dax :D:D

Ja imorgon är det dax då ska jag spendera en hel helg med min kära DIANA och med hennes kille Raul.

Å
h det ska bli så himla kul! Har längtat något så otroligt mycket alltså så det inte är sant :D
Så senare idag ska jag packa med mig det jag ska ha med mig, för det blir ju en hel del när man ska vara borta hela helgen och när man ska på äventyr ;) hihih. Sen ska jag och Diana plocka blåbär när vi är nere hos hennes föräldrar så jag måste packa med mig stövlar också + en myggskyddande jacka ( vilket jag inte har men får komma på något.)
Men det ska i alla fall bli jätte kul ! Och så vad vi ska hitta på är ju en överaskning så det ska bli såå kul :)

Idag så ska jag åka och köpa ett par byxor hade jag tänkt mig och det verkar som att Lena tänker följa med mig.
Det är ju alltid trevligt att ha sällskap. Sen skulle jag och mamma å handla men jag måste verkligen ha ett par nya byxor, speciellt nu när jag åker bort imorgon så det är prioritering. Men kanske jag kan handla när jag ändå ska till centrum liksom. Får höra med mig lilla mammi, annars får hon och jag handla senare ikväll :D

Jag hade en jätte trevlig dag igår med min kära Fredrik. Först åkte vi ju och träffade min ängel Carro och hennes urtrevliga mamma :D Det var jätte kul och jag hoppas ni fick en jätte bra kryssning gumman min.
Sedan så tog vi en buss som gick mot slussen för det är ju en så himla lång bit som man måste gå för att komma till vikingline båtarna och det är lika lång väg tillbaka så det orkade vi ju inte.

Dessutom så skulle vi till stadsbiblioteket och vi var tvugna att spara på våra krafter.
Och som tur var så hade vi turen att när vi precis gick av den första bussen så kom en annan som gick direkt till stadsbiblioteket. Så vi slapp byta till tunnelbanan och gå ännu mer.(haha jag låter som värsta latmasken men det är faktiskt skönt att spara på sina krafter, speciellt när man är inne i stan. Man blir trött fort, eller ialla fall jag har jag märkt,. haha men jag är ju lite speciell så det kanske inte är så märkligt, hahaha.!)

Så gårdagen var i alla fall jätte kul och Fredrik vi ses ju igen på onsdag då jag fyller år.
Då blir det ju lite tårta och myspys senare på kvällen , hihi längtar <3

Nej nu måste jag börja göra mig i ordning för lena slutar om en timme och jag ska möta henne och thommy i täby.
/Jessicka

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller år.
19/9 blir jag 19.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0