Idag kommer jag till dig <3

Godmorgon sverige!
(haha, fanns det inte något programm som hette så ?! hehe aja.)

Idag är det dax för mig att åka till örebro, för att träffa och umgås tillsammans med min kära vän Carro <3
Har verkligen längtat som bara den till den här dagen och nu har den äntligen kommit  :D
Okej, nu har jag inte så mycket pengar som jag hade hoppats för jag har varit tvungen att hjälpa till här hemma så jag hoppas verkligen att jag klarar mig på det jag har. Vi hade tänkt att gå ut på krogen men det blir nog inget av med det för jag har inte råd :'(
(men det kommer ju andra tillfällen då vi kan gå ut på krogen och ta oss några drinkar gumman<3)

Så just nu sitter jag och laddar inför min resa och det bästa av allt är att min kära Diana ska komma och hålla mig sällskap tills tåget går :) Hon ringde och skulle fråga mig det igår men då hade jag precis satt mig på toaletten så mamma fick svara ^^ haha ! (men det var ju tur att du var inne på msn så jag kunde få tag på dig där istället,thihi.)
Så jag åker lite tidigare än vad jag hade tänkt mig så hon och jag hinner att prata lite och umgås :)
Jätte trevligt ska det bli i alla fall.Du kanske vill åka med en sväng med tåget också? *hahaha*

Nej nu ska jag lyssna lite på musik och prata lite med min bästis Lena på msn innan jag ska gå , fast det är typ en timma kvar tills jag måste gå ner till centrum men i alla fall. Men då som jag skrev igår så får jag se ifall jag skriver nere från carro. fast jag vet inte, annars gör jag det på söndag när jag kommer hem eller måndag :)

Då får jag önska alla bloggare, mina vänner och bekanta en riktigt trevlig helg :)
/Jessicka

WOHO GUMMAN; NU KOMMER JAG TILL DIG<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0