Idag fyller jag år :D 19 år ;D

Godmorgon alla glada, eller ja jag är i alla fall glad :D

I
dag fyller man 19 år :D härligt härligt, alltid lika trevligt att fylla år :D
Presenter ( absolut inte det viktigaste, men kul är det allt) , frukost på sängen och bli sjungen för av en älskade familj <3, mumsig tårta och bäst av allt ; ens älskade vänner som man får fira sin födelsedag tillsammans med :D
Ska bli sååå kul och trevlig när de kommer ikväll, Fredrik, Cicci och Amanda är de jag vet nu ska komma, men jag hoppas verkligen min bästa vän Lena också kommer :D Men det tror jag nog !

Min dag började redan kl 5 då min kära familj kom och sjöng för mig.
Jag blåste ut det lilla fina ljuset som stod på brickan tillsammans med en liten blomma, mina presenter och en fralla med räkost på ( som jag sparade till lite senare, tog en tugga.. inte så sugen på frukost vid 5 på morgonen.)
Efter det så började jag öppna mina presenter. Den första presenten jag öppnade var en jätte skön och fin bläckpenna , precis som jag önskade mig :) Sedan så öppnade jag tillbehöret ; ett block som jag ville ha, det ska jag använda när jag söker jobb -  för att skriva upp viktiga möten, alla jobb jag sökt osv. Härligt härligt :D

Sedan så öppnade jag mitt kort och det var en jätte söt katt på och inuti så gungande den, hihi alltid lika kul med kort, mamma är så bra på att köpa urgulliga och charmerande så kort som man blir så innerligt glad över :)
Sen så fortsatte jag med nästa present och den blev jag riktigt glad över ; en ny tvanten kabel till min tv, så jag kan kolla på tv i mitt rum ( fick en förra året men den gick tyvärr sönder när jag fick en säng av Lenas syster och när jag och mamma skulle ställa in den så såklart hade jag glömt att ta undan kabeln som låg på golvet så den klämdes och gick sönder :( ) Men den här gången ska jag lägga den mycket säkert så den inte går av igen. En jätte bra present för nu kan jag kolla på tv i mitt rum igen :D hihih, när det är något programm som de andra inte vill se :)

Och sedan så öppnade jag presenten som jag helst av allt hade önskat mig och jag blev så glad.
Jag fick äntligen min första Simpsons dvd box, säsong 3. <3 Har alltid gillat simpsons, kommer alltid att göra och nu har jag min första box , härligt och jag är så glad . hihihi, har kollat på några avsnitt , tog en liten paus nu men ska forsätta senare när jag är klar här. Sedan sist men inte minst så fick jag en skrap bingo, dessvärre var det en nitlott, men tanken är det som räknas .  Så det var mina presenter som jag är mer än nöjd över, kan inte tacka er tillräckligt min familj, men TACK MAMMA, JONAS och JOSEFIN . ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA! <3

Planeringen för idag är ganska enkel, jag ska sitta här ett tag och sedan gå och kolla vidare på mina simpsonsavsnitt. Sedan ska jag göra prinsesstårta som vi ska fika på ikväll och så hade jag tänkt att jag tillsammans med min familj först äter bara vi vid 14.00 tiden och firar mig. Sedan det som blir över av den tårtan får mina gäster bestämma om de vill ha den eller den tårta som mamma ska göra, för den blir huvudrätten ( haha) till kvällen och det som finns kvar av prinsesstårtan får givetvis mina gäster äta av också :) Så det är vad som händer idag, jag ska gå och längta tills mina gäster kommer. De flesta slutar inte jobba föränn vid 18 tiden, så de kommer väl indroppande vid 19.00 och efter det antar jag :D wiiiee det ska bli så kul & såå mysigt <3

Ska även koppla i tv antenen också för att se att allting fungerar som det ska och så min tv står beredd.
Tror jag kommer få spela in Idol idag eftersom jag har gäster så det är bra att ha videon fixat i mitt rum tills dess.
åh det är de värsta jag vet, att vänta. Tycker det är så kul att umgås med mina vänner <3<3<3 och klockan är bara halv 10 snart, hur ska jag klara mig ? hihihihi :D:D:D:D:D

Nej nu ska jag kolla mina sidor, kolla jobb och sedan bege mig tillbaks till tv:n.
Men jag får nu önska alla en riktigt trevlig tisdag, vet att min kommer bli det i alla fall :D
/Jessicka

Grattis vill jag också säga till min kära Carro´s Mamma som också fyller år idag.
Stort grattis och många kramar önskar jag dig och en riktigt trevlig födelsedag :D

Kommentarer
Postat av: Diddi

GRATTIS på födelsedagen gumman! Hehe nu har jag vart överallt och sagt det tror jag :P Så nu missar du nog inte min gratulation till dig hehe. Hoppas du får en toppen dag idag gumman! Många grattis kramar från mig

2007-09-19 @ 09:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0