Idag åker jag hem :´(

Söndagen är kommen och idag så ska jag åka hem från örebro :´(

V
ill inte åka hem, jag trivs så bra här och jag & Carro har haft det så himla kul!!
Det är verkligen en sådan skillnad att vara här än i stockholm, det är så himla stressigt och människor överallt ..
Okej det är mycket människor här också när man är ute i stan, men de är inte lika hänsynslösa och stökiga .
Och vi ska inte tala om lugnet som är där Carro bor. Åh det är ju underbart tyst.. inte några jäkla ungar som skriker och gapar. Fast det kan ju bero på att det är en form av skola som ligger här satt och på helgerna är det ju inte folk här. haha :P

Fast okej i stockholm.. ja, dvs mitt hem Åkersberga, har jag mina andra vänner och det viktigaste av allt :
MIN FAMILJ!. Fast anledningen till att jag inte vill hem än är för att helgen har gått så fort och det kommer ta ett tag till innan jag kan komma och hälsa på igen och mina andra vänner kan jag i princip träffa när jag vill, men med Carro så går ju tyvärr inte det :(

Jaja, jag får helt enkelt överleva det här , fast det kommer bli svårt att gå på det där tåget idag.. :(
Som tur är så går inte tåget föränn vid 18.55 så det är ju en dag idag också.

Nu så ska jag väcka Carro så vi kan äta frukost snart för jag tog mitt pencilin för snart en timme sedan så jag måste äta efter en timme.  /Jessicka

ps.haha, jag som inte trodde jag skulle skriva blogg härifrån men där fick jag :P hahaa.
och till min kära Carro ; JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ MYCKET!!! :´( <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0