hihihihi =)

Det är en glad Jessicka som vaknat idag.

I
gårkväll var det riktigt läskigt för jag fick världens ångest attak.. vet inte varför , men jag bara fick det.
kunde inte andas och efter det blev jag så trött och mådde jätte illa. usch det är inte bra.. om det händer nu igen utan anledning så ska jag till doktorn..

Annars igår så var jag ju hos jossan, sov över hos henne i tisdags så jag åkte hem från henne där senare än tänkt så jag missade min buss så jag var tvungen att åka tåg som jag hatar ,men orka .. kom hem ialla fall och så hade mamma storhandlat med hemtjänsten och hon skämde bort oss lite med gottigott =)
Sen så kollade jag bara på tv resten av kvällen och så fick jag den där jävla ångestattacken efter ett tag... usch.

Men idag ska jag träffa min kära underbara bästis Lena igen (L)
Hon ska följa med mig till arbetsförmedlingen för jag ska skicka in lite fler ansökningar och sedan ska vi fika.
sedan så ska jag kolla på idol ikväll och bara ta det lungt.

Så alla får ha en bra torsdag så hörs vi snart igen! haha
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0