En hel helg tillsammans med Diana :D

Ja, idag är det dax att åka till Diana och Raul för att spendera en helg tillsammans med dom.
Det ska bli så kul, har längtat så mycket ! Sen imorgon ska vi till Dianas föräldrar. hihih, så kul så kul,  länge sedan jag var på landet och det är ju sååå mysigt. Skriver mer om helgen på söndag eller måndag :D

J
ag skulle ha vaknat vid halv 9, men vaknade 10.10 istället efter mammas desperata försök att få mig ur sängen.
Har blivit så morgontrött på den senaste tiden eftersom jag inte har behövt att vara uppe så tidigt.
Men förra veckan vid den här tiden satt jag ju inne på centralen och väntade på mitt tåg till Carro tillsammans med Diana men hehe det spelade nog ingen roll för nu är det tillbaka igen att man inte orkar gå upp.

Fast idag har man ju också någonting att se fram emot som jag skrev där uppe :)
Diana och Raul kommer och hämtar mig om ungifär 3 timmar minst, så nu ska jag sitta här och vara förväntansfull.
Vet ju bara att vi ska vara nere hos Dianas föräldrar på lördagskvällen men sen har jag ju ingen aning om vad vi ska göra. Åh det är ju så spännande, jag känner mig som ett litet barn på julafton. hihihi ;D

Annars idag innan jag ska till Diana så ska jag inte göra något speciellt.
Har redan packat det som jag ska ha med, eller ja jag måste leta reda på några strumpor men annars så.
Och så måste hårborsten packas ner sen också , hehe men jag har ju inte klätt på mig än så det gör jag ju efter jag har gjort det så jag kan fixa mitt hår ;) haha.

Åh det ska bli så kul, hihih kan ju inte tänka på någonting annat idag ju!
Men först så ska jag ju sova över hemma hos dom och då ska vi väl kolla på någon film och mysa eller hur gumman ?! ;) Sen så blir det taccos till middag, smarrigt  värre. (brukar aldrig äta taccos hemma för mamma gillar inte det ,och inte lillsyrran heller så det är bara när jag är borta som jag kan äta det så tack gumman för att vi ska äta det idag :D hihihi )

Hihihi, jag är så glad att jag har så bra vänner, ni vet inte hur mycket ni betyder för mig alltså.
Eller det vet ni kanske men ni ska veta att jag älskar er och jag skulle inte klara mig utan er!

Nej nu håller Lena på att bli knäpp på mig för hon vill spela Yatzy med mig online och hon skriver ju så gulligt så vem kan motstå henne då ? *hihihi*. Så nu vill jag önska alla bloggare en riktigt trevlig helg. På återseende!
/Jessicka

5 dagar kvar tills jag fyller år.
19/9 blir jag 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0