Bakfylla...usch..

OBS! - VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE, DENNA BLOGG INNEHÅLLER HÄNDELSER SOM KAN UPPFATTAS OBEHAGLIGA.


Hejsan.

M
mm inatt har jag inte haft det särsligt bekvämt alls alltså.
Var på fest hos jossan igår tillsammans med Fredrik, det började dåligt när vi missade bussen till danderyd så då var vi tvunga att åka tåget , så vi kom en timme senare än vad det var tänkt att man skulle vara där.
Men det gjorde såklart ingenting. Sedan när vi kom fram så var det ju jätte trevligt, men som vanligt så drack jag  väldigt fort och den här gången var det så starka grejjer så det resulterade i att jag fick jätte ont i mina gallgångar och i magen .. ( är fortfarande känslig i gallgångarna efter min galloperation, det tar väl ett par år innan det stabiliseras)

Är riktigt känslig för alkohol , min mage klara inte av att dricka en viss mängd och det jobbigaste av allt är att jag drack inte särsligt mycket i alla fall - för jag är mycket lättpåverkad, dessutom.
Så jag ville hem ganska snabbt, låg i jossans rum och höll på att avlida av kramper i magen..
ringde mamma och fick lite stöd, hon tipsade mig om att dricka ett glas mjölk så jag skulle kunna få kräkas.

Efter jag hade pratat med mamma hämtade Fredrik ett glas mjölk åt mig och så drack jag det och sedan så låg jag i Jossans säng och magen krampade, men sedan lugnade det ner sig.
Jag ville bara hem, det kändes i hela kroppen så jag tog på mig mina kläder, gick och satte på mig mina skor och ropade på Fredrik att jag ville åka hem. Dessvärre fick vi vänta på bussen i en halvtimme för vi missade precis en som gick, vilket var riktigt jobbigt. Men när jag satt där vid bussen så fick jag spy efter ett tag i alla fall, men det mest pinsamaste var ju att jag råkade spy i bussbåset och jag skäms som jag vet inte vad...alla som står där idag och igårkväll måste ju usch.. usch .. men det var inte meningen, jag hann inte resa mig och gå iväg.

Sedan efter det så åkte vi med bussen till brommaplan och så sprang Fredrik in på mc-donalds och köpte en burgare åt honom och ett glas vatten til mig ( räddaren i nöden) så jag fick i mig vätska. Jens hade varit en ängel också och gett mig vatten innan vi gick från Jossan, men jag klarade inte av att dricka så mycket av det eftersom jag mådde så illa. Och vattnet var jätte bra att ha verkligen för när vi var framme vid t-centralen så skulle det ta 12 minuter tills våran andra tunnelbana kom och då ville Fredrik ta en cigg och jag var tvungen att kräkas men gud det mest pinsamaste och vidrigaste som kunde hända var att jag kunde inte hålla mig längre så jag spydde när vi åkte i rulltrappan.. I RULLTRAPPAN NÄR MASSOR MED MÄNNISKOR ÅKTE I DEN ANDRA SOM SÅG!!
NEJ ALLTSÅ FYY FAAAN NI KAN INTE FÖRSTÅ SÅ PINSAMT!!!!... Fredrik, så underbar som han var sprang in på pressbyrån och hämtade servetter till mig och sedan fick jag lite luft när han rökte och såklart stod jag där och skämdes ännu mera.. usch vad pinsamt..

Så hann vi precis tillbaka , med 2 minuter till när tunnelbanan skulle gå och sedan så åkte vi mot tåget.. vid östra ställde jag mig och stoppade fingrarna i halsen så jag inte skulle spy under tågresan, vilket jag inte gjorde tack och lov fast det kändes så.. så den sista gången var vid östra och då kom vodkan upp och det var inte kul, jag typ grät, halsen sved och jag sa hela tiden "jag vill hem till mamma"... men som tur var, åh jag klarade mig från att inte kräkas igen, vilket var jävligt svårt...

Det var min pinsamma fyllehistoria och jag kan ju säga er , jag kommer aldrig mera att dricka så mycket av så starka spritsorter.. vodka och ren bacardi.. det går inte ,min mage klara inte av det.. usch never again!!
Kanske en liten drink , inget mer.. vill ALDRIG OCH JAG MENAR ALDRIG vara med om det här igen., usch

tack min kära Fredrik, kan inte sätta mig in i hur jobbigt det måste ha varit för dig
Stackars dig alltså, men tack för att du fanns där för mig när jag mådde så dåligt.. tack <3

Förutom det så hade jag jätte kul på Jossans fest, fick träffa Jens igen efter hur länge som helst, vi skrattade och hade jätte kul.. en oförglömlig kväll , ja hehe på FLERA olika sätt.. HAHA!!
(du får inte glömma bort fikan jens, vi får ta det nån dag ;)  )

Och tack kära flöhr också, min Jossan <3
Förlåt att jag blev så full fort, men det blev ju du med satt,
men i alla fall.. haha tur att det inte blev något hångel mellan oss,
hur hade det gått ?! hahahahahaahah... puss på dig i allafall <3

Nej nu ska jag umgås med Fredrik och försöka dricka mera vatten, mår mycket bättre idag men mår illa , ja såklart haha. men det blir nog bättre om jag får i mig mer vatten.
Ha en bra söndag allihopa!
/Jessicka

hoppas ni som är känsliga mot att höra detaljerat om kräkning och så verkligen
tog åt er av varningen i början av mitt inlägg för jag vill inte göra andra obekväma.
och det här jag har skrivit måste ni förstå är riktigt modigt, det är ju något som
jag vill glömma och inte nämna igen, men jag vill även dela med er av det
så ni lär er från mig att inte dricka det man inte klara av, nu kan jag ju säga
att det har jag gjort.. aldrig mer , jag har lärt mig en läxa.. vill absolut, aldrig vara med
om det här igen , !!!!


Kommentarer
Postat av: carro

gud va jobbigt gumman :( saknar dig i massor <3333

2007-09-30 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0